Service på mobilen

Dersom det har oppstått en feil med telefonen som ikke lar seg løse av produsentens support tjenester, må den sendes til reparasjon. Vi samarbeider med de største verkstedene i Norge slik at vi er sikret at telefonen blir sendt til ett verksted med høyest mulig kompetanse og raskest behandlingstid. Disse avtalene innebærer at våre kunder kan sende telefonen direkte til verkstedet, og få den returnert direkte når den er ferdig reparert.

For å benytte vår serviceordning, må saken først registreres. Innen en virkedag vil du motta en servicebekreftelse på epost som du sender sammen med telefonen direkte til verkstedet. Adressen til verkstedet oppgis i eposten du mottar av oss. Når apparatet er ferdig reparert, returneres det direkte på den adressen som ble oppgitt i registreringen. 

Har du spørsmål om innsendt service, kan vi kontaktes på telefon: 98000900.

 

Det er viktig at telefonen ikke sendes inn uten at saken er registrert eller uten kopi av registreringen. Innsending må skje som sporbar bedriftspakke (ikke servicepakke eller rekomandert sending) og det er meget viktig at telefonen sendes til den adressen som oppgis i servicebekreftelsen som angis i eposten du mottar av oss. Eventuelle avvik fra innsending som sporbar bedriftspakke eller til feil adresse, vil medføre forsinket reparasjon og ett gebyr på kr 100,- eks mva.

 

Registrer din service her